Animatie PRO

Animaţie (curs profesional)

Cursurile încep din: 11.11.13
Durata: 8 luni
Program: 3 ori/săptămîna, a cîte 2 ore acad.
Interviu: continuă
Taxele de studii: 7999 lei
Limba de predare: rusa


Profesori

Profesia animatorului este una dintre cele mai captivante în domeniul graficii 3D, căci anume ea dă viaţă obiectelor şi personajelor, profilează caracterele lor, mimica şi maniera lor de comportament.

Dacă aţi mers măcar o dată la un film modern cu desene animate sau de ficţiune, aţi văzut, fără doar şi poate, cum dragonul zboară în cadru, cum aterizează o navă aeriană sau cum se mişcă un robot. Toate aceste mişcări şi multe altele le creează Animatorul.

În cadrul acestui curs veţi obţine toate cunoştinţele necesare pentru animarea personajelor şi obiectelor de orice nivel, veţi învăţa să construiţi scheletul şi ligamentele între oase, veţi însuşi cele 12 principii ale animaţiei clasice Disney, veţi asimila interacţiunile dintre personaje, veţi lua cunoştinţă de noţiunile „taming” şi „temporitm” în animaţie, veţi învăţa cum să aplicaţi în animaţie cunoştinţele obţinute la matematică, fizică, geometrie.

Cerinţe

La cursurile avansate sunt primiţi toţi doritorii care au trecut deja cursul de bază grafica 3D, sau cei care vor trece un examen de admitere. Pentru înmatriculare, candidatul va trece o convorbire. Prioritate vor avea persoanele care pot desena sau au studii în pictură. Disponibilitatea de portofoliu este un plus. Numărul de locuri în grupă este limitat.

Programul de studiu

• Noţiune de rig
• Ierarhie
• Legături în Maya. Connection Editor
• Constraints de bază în Maya
• Rigs complexe
• Animaţie
• Cadrare
• 12 principii ale animaţiei clasice şi aplicarea lor
• Sumarul tehnicilor de bază ale animaţiei 3D
• Sumarul a 3 tipuri de animaţie 3D
• Subdivizarea pe tipuri de animaţie

• Tipuri de animaţie dinamică
• Tipuri de animaţie procedurală
• Animaţia obiectelor pe baza cadrelor cheie
• Principiile de dirijare a obiectelor cu ajutorul IK/FK
• Modalităţi de raportare a scheletului la geometrie. Ajustarea influenţei „oaselor”. Echilibrarea greutăţii
• Animaţie facială. Emoţii, expresii ale feţei, joc actoricesc
• Lipsinking, învăţăm personajul să vorbească
• Examinare