Vizualizare PRO

Curs profesional “Vizualizarea”

Cursurile încep din: Mai
Durata: 3 luni (72 ore)
Program: 3 ori/săptămîna, a cîte 2 ore acad.
Interviu: continuă
Taxele de studii: 3 999 lei
Limba de predare: rusa

Profesori

Lumina, culoarea, reflecţiile, refracţiile etc. – toate acestea se setează şi se ajustează la etapa vizualizării. Însuşi termenul ne sugerează că vizualizarea este responsabilă pentru componenta graficii 3D (tridimensionale). Anume pe seama vizualizatorului este pusă sarcina de a face obiectul sau personajul maximal realist şi similar sketch-ului.

Cursul este elaborat pentru cei care vor să realizeze imagini frumoase tridimensionale. În procesul instruirii veţi afla ce înseamnă shaders şi cum se ajustează, cum se face catifeaua şi ce înseamnă displays, veţi cunoaşte diverse scheme de iluminare. Într-un cuvînt, veţi învăţa să faceţi rendering!

Scopul principal al cursului e de a-i învăţa pe studenţi să opereze în pachetele Maya şi Mental Ray, să creeze imagini fotorealiste şi video, precum şi să ajusteze corect scenele pentru render rapid.

Cerinţe

La cursurile avansate sunt primiţi toţi doritorii care au trecut deja cursul de bază grafica 3D , sau cei care vor trece un examen de admitere. Pentru înmatriculare, candidatul va trece o convorbire. Prioritate vor avea persoanele care pot desena sau au studii în pictură. Disponibilitatea de portofoliu este un plus. Numărul de locuri în grupă este limitat.

Programul de studiu

• Maya Software Render. Setări
• Maya Software Render. Shaders
• Maya Software Render. Surse de lumină
• Maya Software Render. Alte shaders
• Maya Software Render. Alte surse de lumină
• Maya Software Render. Scheme de iluminare
• Maya Software Render. 2D Texturi
• Maya Software Render. 3D Texturi
• Maya Software Render. Sampler info
• Maya Software Render. Shading Networks
• Maya Software Render. Toon shader
• Bilanţul. Introducere în Mental Ray
• Mental Ray. Global Illumination
• Mental Ray. Global Illumination и Final gathering
• Mental Ray. Surse de lumină
• Mental Ray. Iluminarea interiorului
• Mental Ray. Iluminarea exteriorului
• Mental Ray. Mia material
• Mental Ray. Displacement approximation
• Mental Ray. Dispersare subsuperficială
• Mental Ray. Render layers
• Mental Ray. Render passes
• Mental Ray. Suprafeţe metalice şi de sticlă
• Mental Ray. Aparatul de filmat. Profunzimea clarităţii
• Mental Ray. Render Proxies
• Utilizarea shader-ului Car paint
• Bilanţul Mental Ray
• 3Delight for Maya. Introducere
• 3Delight for Maya. Render passes
• 3Delight for Maya. SSS
• 3Delight for Maya. Occlusion
• 3Delight for Maya. Advanced render passes
• Advanced render passes (lucrări practice)
• Examinare