Modelare PRO

Curs profesional „Modelling”

Cursurile încep din: Mai
Durata: 3 luni (72 ore)
Program: 3 ori/săptămîna, a cîte 2 ore acad.
Interviu: continuă
Taxele de studii: 3 999 lei
Limba de predare: rusa

Profesori

Modelling-ul este una din cele mai solicitate profesii în lumea 3D. Anume modelorul este acel care transpune în viaţă fanteziile pictorilor. Penelul său Wacom dă viaţă gnomilor, elfilor, roboţilor şi future supercars-urilor.

În cadrul cursului nostru veţi învăţa să creaţi modele de diversă complexitate şi orientare, pornind de la piuliţe şi şuruburi şi ajungînd la personaje complexe şi landşafturi integrale. În procesul instruirii veţi crea o întreagă scenă, unde vor fi prezente toate aceste obiecte.

Scopul principal al cursului constă în formarea abilităţilor de modelare în pachetul Maya, adăugare a detaliilor în Z-Brush, şi modelare în baza celor mai confuze şi complicate sketch-uri din lume.

Cerinţe

La cursurile avansate sunt primiţi toţi doritorii care au trecut deja cursul de bază grafica 3D , sau cei care vor trece un examen de admitere. Pentru înmatriculare, candidatul va trece o convorbire. Prioritate vor avea persoanele care pot desena sau au studii în pictură. Disponibilitatea de portofoliu este un plus. Numărul de locuri în grupă este limitat.

Programul de studiu

• Introducere în curs. Modelare poligonală.
• Metode de modelare în Maya
• Interfaţa evidenţierii şi manipulării cu sub-obiecte
• Dislocarea desenelor
• Executarea calapodului unui model
• Studierea instrumentarului în Maya
• Modelarea personajului: Capul
• Modelarea personajului: Trunchiul
• Modelarea personajului: Mîinile, picioarele
• Modelarea personajului: Vestimentaţia
• UV unwrapping
• Pachet Unfold
• Introducere în Z-brush
• Interfaţa programului. Operarea cu milioane de poligoane
• Descrierea pensulelor
• Adăugarea detaliilor
• Salvarea diferitor versiuni ale proiectului
• Modelarea ridurilor şi pliurilor cutanate
• Modelarea pliurilor vestimentare
• Modelarea formelor neorganice
• Materiale în Z-brush
• Prezentarea pozelor personajului
• Metoda de modelare Z spheres
• Crearea Normal Map şi Displacement
• Examinare